Veelgestelde vragen

                                                                    

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, kun je het beste een e-mail te sturen naar info@rijkiesz.nl, ik streef ernaar deze elke werkdag te beantwoorden. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen  op telefoonnummer 06-46626707 (Marijke Bol van Manen , wrapped by Rijkiesz). Je mag op dat nummer ook altijd een Whatsapp-berichtje sturen wanneer je een vraag hebt.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, betalen via iDEAL of Paypal). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem!  Je kunt altijd een e-mailtje sturen naar info@rijkiesz.nl of een Whatsapp-bericht te sturen naar 06-46626707,  het streven is om iedere werkdag via e-mail en Whatsapp vragen te beantwoorden.


Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel we deze nog op voorraad hebben (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen.

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kun je direct de betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Bij Rijkiesz kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaal je liever niet via iDEAL? Je kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op NL24RABO0316557668, op naam van Rijkiesz). Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen.

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Uiteraard! Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat het graag ingepakt moet worden, en Rijkiesz pakt het gratis voor je in. Het cadeautje kan ook direct bij degene voor wie het cadeautje is afgeleverd worden, zie hiervoor 'Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?'

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Rijkiesz kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief of Rijkiesz volgen op Facebook of Instagram.

Producten

Kan ik de producten ergens bekijken?
Alle producten kun je in webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Rijkiesz heeft geen fysieke winkel, dus helaas kun je de producten niet in het echt komen bekijken.


Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
Uiteraard. Wel kunnen kleuren op een foto op ieder beeldscherm er anders uit zien. Rijkiesz probeert je zo goed mogelijk te informeren over de juiste kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken van de foto. Er wordt veel aandacht besteedt aan de fotografie van de producten in de webshop, om je zo goed mogelijk te informeren over de kleur en het materiaal. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Nee, de meeste foto's van de producten worden door Rijkiesz zelf gemaakt. Op deze foto's rust copyright van Rijkiesz (Marijke Bol van Manen), en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden. Als je een foto wilt gebruiken voor publicatie kun je hiervoor contact opnemen via info@rijkiesz.nl . Het merk mag niet verwijderd worden van de foto's. 

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL, kosten van een standaardpakket tot 10 kg zijn € 5,75 voor Nederland en € 9,00 voor België. Pakketten zwaarder dan 10 kg brengen extra kosten met zich mee, en Rijkiesz hanteert hiervoor de standaardtarieven van PostNL. Rijkiesz hanteert een gratis verzending bij een bestelling > € 50,- voor Nederland, en > € 100,- voor België.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van de betaling (of direct na je bestelling, wanneer je kiest voor 'betalen via factuur' of betaald via iDEAL) wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen, zodra je bestelling verzonden is krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, Rijkiesz is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen in december kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL, zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Vergeten deze opmerking erbij te vermelden? Hang dan een briefje op je brievenbus voor de postbode. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Rijkiesz gericht op verzenden binnen Nederland en naar België. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@rijkiesz.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL .

Klachten & retourneren

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via  info@rijkiesz.nl. Rijkiesz zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat je tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had of wanneer je spijt hebt van je aankoop, kun je dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kun je ook terugvinden in de algemene voorwaarden

Meld je retour aan via info@rijkiesz.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn echter volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:


Rijkiesz
T.a.v. retour
Lisserdijk 540 
2165 AK Lisserbroek

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Rijkiesz dit graag. Klanttevredenheid is van groot belang. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Rijkiesz gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail gericht aan info@rijkiesz.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

 



 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2021 Wrapped by Rijkiesz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel